Du är min ängel ♡

Nu har jag och Martina legat och skrivit långa meddelanden till varandra en bra stund, och jag måste verkligen säga att jag beundrar den här tjejen. Hon mår skit själv, har just fått ett sjukt hemskt bedked, och ändå orkar hon ta del av mig... Hon är grym, på riktigt. Älskar henne så jag håller på att sprängas, ärligt talat. Har några få som jag älskar på det sättet. Det är speciellt... | Sol och jag skriver också... Och vi saknar väl varandra så vi håller på att halv dö... Så typiskt att vi bor 6-7h ifrån varandra... Det är ju nu vi behöver varandra som mest... | Tog förövrigt in kaninen när jag mådde som mest skit idag, satte mig och tittade på TV med den. Blev genast på bättre humör. Min lilla filur ♡ | XoXo Unni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: